Jakub Niwa Devblog

Practical view at artificial intelligence

K najbliższych sąsiadów

Your ads will be inserted here by

Google AdSense.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.

Aktualizacja Google Penguin zmusiła wielu strategii marketingowych artykuł do ponownego rozpatrzenia. Dlaczego warto pisać artykuły, jeśli Google będzie je ignorować? Co to oznacza dla mnie jest to, że wiele osób nie rozumie, co algorytm Google Penguin jest o, i jak skorzystać z możliwości, jakie oferuje. Tak - możliwości! Jeśli rozumiesz, co Google szuka z aktualizacją Penguin, to możesz użyć tego na swoją korzyść. Oto moja opinia o tym, co Penguin jest o, i jak twój artykuł strategie marketingowe mogą być zaprojektowane, aby skorzystać z tej wiedzy. 1. Wiele źródeł wsteczny Problem: Google szuka wstecznych pochodzą z wielu źródeł. Nie tylko wiele katalogów artykuł, ale z innych źródeł, takich jak, społeczną zakładki do witryn stron społecznościowych i innych stron internetowych, blogów i forów. Nawet Squidoo, a jednocześnie Czytałem, że Squidoo używa "noindex, nofollow" przypisuje stron, nie widziałem tych atrybutów w moich osobistych linków w moich stron Squidoo. Istnieje wiele innych źródeł wstecznych, ale to, co jest bardzo ważne jest to, że źródłem każdej wstecznego odnosi się ściśle do tematu swojej stronie internetowej - nie tylko słów kluczowych, ale sama treść strony, jak analizowane przez ukryte indeksowanie semantyczne Google ( LSI) algorytmu. Więc nie oczekuj link ze strony sportowej do strony tkania koszyka zaimponować Google! Wręcz przeciwnie - może to mieć negatywny wpływ. Rozwiązanie: Aby spełnić wymagania aktualizacji Google Penguin, nie tylko zgłosić artykuły do ​​wielu katalogów artykuł, co pomaga, ale też mieszać typ publikacji oferując link. Użyj łącza PDF, takie jak Scribd, tworzyć strony na Facebooku o tobie niszy, uruchom statyczną stronę internetową i bloga, a nie tylko jednego lub drugiego, a także przedstawić swoje linki do jak wielu bukmacherską społecznej i serwisów, jak możesz. Istnieje wiele więcej alternatywnych rodzajów publikacji, ale celem nie jest tu dać list, ale oferują porady. 2. Wiele Anchor Text Links Problem: Jeśli masz stronę internetową na temat "artykuł obrotu" jak ja, a następnie oczekiwać Ranking Google, aby spadły lub nawet zniknął po Penguin jeśli wszystko anchor text jest "artykuł obrotu." Aktualizacja algorytmu szuka różnych kotwicy tekst używany w linki. Przez lata, Google przyszedł, aby dać bardzo dużą wagę do wstecznych ze strony władz w jego algorytmy rankingu. Nic więc dziwnego, że gwarantowane potrzeba wielokrotnego anchor text i wielu form źródeł wstecznego nie miał tak ogromny wpływ na ranking pozycji (lub SERPs. - Pozycje wyników wyszukiwania) Rozwiązanie: Mam jedną stronę internetową, która odbędzie się 1 miejscu w Google dla słowa kluczowego głównego przez 3 lata - po Penguin nie został wymieniony w pierwszej 100. strona główna została indeksowane, ponieważ była rozpoznawana za pomocą Google, ale stracił swoją pozycję, ponieważ Mam niechlujstwa ze źródeł Anchor tekst i wstecznego - ogranicza się do Ezine artykułów i innych katalogów artykułu. Wizyty miesięcznym spadła z 50.000 do 4.000. Mam już ustalona, ​​że ​​nie tylko poprzez rozszerzenie źródeł wstecznych, ale także za pomocą tak wiele wariantów anchor text, jak mogłem, i SERP strona główna jest teraz powoli wychodzi. 3. Wiele stron Landing Problem: Większość ludzi to ich stronę domową jako strony docelowej w ich łączy, a nie innego. Aktualizacja Google Penguin wydaje się być szukasz bardziej eklektycznej stron docelowych, co oznacza, że ​​będziesz korzystać więcej z linkami do 10 różnych stron niż 10 linków na tej samej stronie. Rozwiązanie: Określić najbardziej odpowiednią stronę na swojej stronie lub blogu, że odnosi się do konkretnego artykułu, a link do tej strony. Social bookmarking generować linki do wielu stron w witrynie, i pisać artykuły o różnych aspektach swojej niszy: każda z nich może być związana z odpowiedniej strony internetowej. Istnieje o wiele więcej. Trzymaj gęstość słów kluczowych do minimum - mniej jest najlepsza według Penguin, które pojawia się w użyciu LSI więcej niż powtarzanie słów kluczowych. 3% KD? Za dużo! Prowadzą również wiele miejsc obecności internetowych dla swojej niszy, przechodni każda: strony internetowe, blogi, organ mini-stron, soczewki, strony SBI - to wszystko pomaga dostać się do ruchu i to, co w tym wszystkim chodzi! Unikać błystki artykułów - Google szuka ich na zewnątrz, jak to oryginalne pisarzy. Napisz własną rękę lub zatrudnić Ghostwriters. Wszystkie powyższe jest zasadniczo jak zdobyć swoje strategie marketingowe artykuł w prawo, i jak radzić sobie z Penguin Google Update prawidłowo. Możesz znaleźć więcej informacji na temat strategii marketingowych artykuł na stronie Pete'a Artykuł Services. On oferuje również więcej szczegółów na temat aktualizacji Google Penguin i kompleksowej obsługi składania artykuł, który nie ma sobie równych.

Your ads will be inserted here by

Google AdSense.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.


 

Your ads will be inserted here by

Google AdSense.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.

,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">