Jakub Niwa Devblog

Practical view at artificial intelligence

Gaz neuronowy [Źródło]

Your ads will be inserted here by

Google AdSense.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.

GAZ NEURONOWY - Źródło

Będąc w tej branży tak długo jak ja, często zapominają niektóre z podstaw. Cóż, nie jest to, że nie pamiętam, tylko że zakładam, że wszyscy w tej branży ma ten sam poziom wiedzy jak to zrobić. Więc kiedy mogę dostać "nowicjuszem" zadaje pytanie w stylu "Dlaczego wynika moja Google różni się od moich klientów" muszę zrobić krok wstecz i uświadomić sobie, że nie jesteśmy równi. Dlatego w tym artykule mam zamiar odpowiedzieć na to pytanie jednym pozornie proste. Chociaż może to być proste do tych z nas, "w wiem" nie zawsze ma miejsce w przypadku innych. Jeden z najbardziej przerażających rzeczy, które możesz zrobić jako nowy SEO jest rozmowa z klientem. To dlatego, że jesteś zawsze martwi się, że mają zamiar zadać pytanie, które jest nad głową. I chociaż można udawać drogę przez kilka pytań, jeśli są nowe, są takie, które po prostu ogarek ciebie. Oczywiście, nawet najbardziej zielonej większości SEO zwykle wiedzą więcej niż ich klientów, więc nie muszą często fałszywą odpowiedź. Oczywiście, nigdy nie opowiadają się udaje. Gdy nie wiem, znalazłem najlepsze, co można powiedzieć, to "nie wiem, pozwól mi dowiedzieć się, a ja się do ciebie." I to jest właśnie to, co się stało na drugi dzień. Nowy człowiek przyszedł do mnie i powiedział: "Miałem klienta, który widział różne wyniki Google niż ja, a ja nie wiedziałem, co im powiedzieć." Więc pozwól mi dać odpowiedź dałem mu. Google, podobnie jak wszystkich pozostałych silników, składa się z dosłownie dziesiątki tysięcy serwerów. Każdy serwer jest częścią większego klastra komputerów. Każdy klaster stanowi część centrum danych. Każde centrum danych, a następnie działa jako niezależny oddział Google. Te centra danych znajdują się na całym USA. Przez długi czas tylko Google miał około 13 centrów danych, które służyły wszystkie wyniki na świecie. Teraz liczba szacowana jest na około 80. Podczas gdy niektóre z tych centrów danych są używane do wyników badania wstępnego (na przykład, testując nowy algorytm się przed przejściem do głównych centrów danych) najczęściej stosowane są tylko do czynienia z obciążeniem, że Google otrzymuje każdego dnia. Te centra przetwarzania danych są rozproszone w USA geograficznie określonych obszarach. Zrobili to tak, że pytania są serwowane do centrum danych najbliżej użytkownika. Na przykład, gdy istnieje duża liczba centrów danych na wschodnim wybrzeżu, człowiek szuka z San Francisco prawdopodobnie służył ich wyników wyszukiwania z centrum danych w ich pobliżu, takich jak centrum danych, Oregon i Kalifornia. To właśnie z powodu różnic w tych centrów danych, że ktoś szuka w Nowym Jorku będzie zobaczyć różne wyniki niż ktoś, w Los Angeles. Uzasadnione jest, że każde centrum danych działa nieco niezależnie od innych. To oznacza, że ​​ich harmonogramy aktualizacji są różne jak ich harmonogramów przeszukiwania. Można nawet założyć, że zmiany, które mają wpływ na algorytm indeks zdarzyć w różnym czasie, jak również. Stanowi to dlaczego istnieją różnice w wynikach wyszukiwania. Ze względu na stale aktualizowanego indeksu Google, wyniki można zobaczyć blisko ciebie mogą być podobne do wyników w innych centrach danych, ale ostatecznie różne. Może to być spowodowane tym, w jaki sposób roboty pobierania stron - przeszukiwacz może znaleźć stronę bliżej do niego i dlatego łatwiej dodać do indeksu szybciej niż geograficznie daleko robota znajdzie w tym samym miejscu. Na przykład, miejsce w Vancouver, Kanada może pojawić się w dniach Kalifornia centrum danych przed wschodnich centrach danych. Ponieważ ta strona zostanie dodana do centrum danych zachód wcześniej, będzie to miało wpływ na wyniki wyszukiwania wrócił wcześniej. Potraktuj to jak fale, które widzisz w wodzie, gdy spadnie kamień do stawu. Jeśli spadek tylko jeden kamień, widać zmarszczki wyprowadzić z którego go upuścił. Jednakże, jeśli spadek 2 skały blisko siebie i ruch o innej porze można zobaczyć, jak fale oddziałują na siebie, kiedy się spotkają. Zmiany indeksów odzwierciedlają tego typu interakcji. Jedna strona może mieć subtelny, ale zauważalny wpływ na indeks. Jednak efekty nie są dostrzegane we wszystkich centrach danych w tym samym czasie. Możemy także zobaczyć zmiany w indeksie rośnie w czasie, tak aby efekt jednego Vancouver witryny rośnie z upływem czasu, ale efekt jest inny w całej centrów danych, ponieważ zmiany zachodzące z innych stron ma również wpływ. Jak widać, jest to, dlaczego zobaczysz różnych wyników w centrach danych. To niekoniecznie ze względu na jedno pojedyncze zdarzenie. Jak samo SEO, to kulminacja mniejszych imprez, które powoduje zauważalne różnice.

Your ads will be inserted here by

Google AdSense.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.


Your ads will be inserted here by

Google AdSense.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.

, , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">