Jakub Niwa Devblog

Practical view at artificial intelligence

Chatbot z wykorzystaniem AIML i Espeak

Your ads will be inserted here by

Google AdSense.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.

Piszemy mówiącego chatbota

Błogosławiony niewielu zdaje się szybować ich dnia pracy, zaznaczając off ich codzienne zadania i zadowoleniem czynienia ze wszystkimi przerwami że ich drodze. Były to dzieci, które zawsze przekazane w ich nauka pracy domowej dzień przed terminem, i nigdy nie zapomniał ich Kalkulator dla matematyki. Błogosławiony niewielu zdaje się szybować ich dnia pracy, zaznaczając od ich codziennych zadań i zadowoleniem czynienia z wszystkich przerw, które przychodzą drogę. Były to dzieci, które zawsze w ich nauki przekazane pracy domowej dzień przed terminem, i nigdy nie zapomniał ich kalkulatora dla maths.Most z nas aren ?? t tak. Większość z nas ma do pracy w naszych umiejętności zarządzania czasem, szkolenia się zorganizować, priorytety i dostać rzeczy done.What ?? s złego złego zarządzania czasem? Umiejętności zarządzania czasem są niezbędne dla każdego, kto chce odnieść sukces w nowoczesnym miejscu pracy , Dawno minęły czasy, kiedy można było obliczyć porze lunchu od położenia słońca i płód po za swoim wołów bez dzwonka komórkowego, z wypchaną In-Box i pająk ?? s wstęga calendar.If ty nie ?? t nauczyć się efektywne wykorzystanie czasu to ryzyko zapomnienia spotkań, terminów i zakresu odpowiedzialności, ponad-zobowiązując się, gwałtowny pracy i umierających młodych zbyt wiele stress.What powoduje złe zarządzanie czasem leżą dwa skrajne przeciwieństwa się za złego zarządzania czasem: ponad-popełnienia oraz procrastination.Some ludzie po prostu lubią mieć zbyt wiele do zrobienia. Mogą narzekać czasu do czasu (lub regularnie), które nigdy nie mają czasu na odpoczynek, albo, że każdy oczekuje zbyt wiele od nich, albo że nigdy nie są w pełni doceniane, ale prawda jest taka, że ​​nie może przetrwać bez pamiętnik pełen pracy do zrobienia i wydarzeń do organise.If jesteś jednym z tych ludzi, to możesz być narażając swoją skuteczność, dając się do wyzwania i adrenalinę biorąc na więcej niż jedną osobę, może ewentualnie osiągnąć. Cofając się raz na jakiś czas i przegląd tego, co masz do zrobienia i jak skończyło się obiecująco zrobić, może zdziałać cuda dla swoich czasowych management.Others mają skłonność do zwlekania. Jeśli to ty, to ty ?? ll rozpoznać objawy od razu: guzdrać na e-mail, dzięki czemu jeszcze jedną filiżankę herbaty (co dwadzieścia minut później wymagać będzie biegać do łazienki), zawsze świadomi, że jest Elephantine terminie nadciągającego blisko, ale ty nie ?? t mieć do czynienia z ... tylko problemem yet.The z kunktatorstwo jest to, że prędzej czy później, terminy dogonić, praca musi być pośpiechu, i nikt nie jest zadowolony z wyniku końcowego. Uczenie się z zadań i trzymać się harmonogramu poprawi wydajność i zadowolenia z pracy. Co można z tym zrobić ??? Zrób listę wszystkich rzeczy, które ?? ve got to zrobić. Czy to wszystko: raport 30-stronicowy ci ?? już nadzieję odejdzie; Kupując szynkę dla męża ?? s obiad; biorąc psa do dentysty; wykończenia bazę danych, którą rozpoczęła w zeszłym month.Do nie zrobić tej listy na odwrocie starej koperty. Zainwestuj w dzienniku lub notebooka. Skrawki papieru skończyć się tylko do kosza. ?? Priorytetowe Twoich tasks.Put Pożarnictwa i zadania fundamentalnych na górze listy. Delegat rozpraszających. Wyeliminować marnowania czasu. ?? Schedule.For długoterminowego scheduline, na pewno trzeba kalendarz. Możesz użyć organizator komputerowych, kalendarz ścienny, lub osobisty pamiętnik. Możesz kupić oprawiony w skórę dziennik złotym obramowaniem z, można inwestować w prosty tablicach, lub można nawet zrobić kalendarz samodzielnie. Cokolwiek wybierzesz, czego potrzebujesz to sposób podzielić rok, miesiąc, tydzień i dzień do opanowania części czasu. W każdej szczelinie czasowej, należy przydzielić sobie task.Bear na uwadze znaczenie i pilność każdego zadania oraz czas potrzebny na ukończenie. Pod-oszacowanie, ile czasu trzeba będzie prowadzić do niepotrzebnego stresu, a ponad-estymacja opuszczę cię kręci kciuki. ?? Nagradzać system.If jesteś procrastinator, to czasem ?? ty będziesz musiał zastrzyk motywacji. Zrób sobie star-chart, obiecuję sobie czekoladowe herbatniki lub na wycieczkę do kina, a nawet kiedyś tak proste, jak krótką przerwę herbaty na realizację dużych zadań. ?? DelegationThe najważniejszą umiejętnością, że nadmiernie committer kiedykolwiek nauczyć się delegacja. Pozwól koledzy podzielić się pracą. Być na tyle hojny niech ktoś spróbować swoich sił w produkcji planu lub prezentacji lub arkusza kalkulacyjnego. Jeśli staram się robić wszystko sam, a potem inni skończy się albo resenting ci lub biorąc za pewnik. Poprawa wydajności siebie i wszyscy w biurze dzieląc się wokół zadań! I na koniec ?? Poświęcenie czasu, aby przejrzeć swoje cele i terminy złagodzi stres i sprawiają, że czas spędzony w pracy o wiele bardziej skuteczne. Na koniec każdego dnia, pozwolić sobie na kilka minut, aby myśleć o tym, co osiągnęliśmy w ciągu ostatnich kilku godzin. Zadowolenie spełnienia swoich celów będzie najlepszym bodźcem do dalszego zarządzania czasem.:

 

 

Your ads will be inserted here by

Google AdSense.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.

, , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">